onsdag 9 maj 2012

varför blir det alltid såhär?

Tog mig en liten joggingrunda, mellan lekparkerna och pulkabacken när A kom hem. Riktigt stolt över mig själv, stannade inte en enda gång!! Den där negativa rösten inombords som oftast brukar få mig att stanna uteblev idag :) Känner mig väldigt pigg just nu. Typiskt när L ligger i sin varma säng och snosar så sött. Då är mamma som piggast såklart! ;) Idag har vi haft Maddo på besök. Kan väl säga som så att det syntes vem av oss som varit utomlands i en månad! Ska försöka att njuta av att jag inte ser allt för blek ut än, för värre blir det när alla soldyrkande vänner dyker upp i shorts och linnen.. Nej ska ta mig uppåt mot sängen nu, så ska jag somna som alla andra snart. Så underbart att få vara hemma om dagarna!! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar