torsdag 19 februari 2015

Godmorgon IKEA

3 timmars sömn blev det i natt, men samtidigt mycket mys med Nellie och lite egentid☺️ i morse var det tungt att kliva ur sängen, inte för N. Piggare än vanligt.. Haha. Där emot kändes det som att det var L som krånglat mest inatt eftersom han var tröttast. Men nu är lämning på förskolan gjord utan allt för mycket trots denna morgon, det tackar vi för🙏
Efter en riktigt lång natt kom jag nu att tänka på IKEA reklamen där föräldrarna får leta efter nya sovplatser på natten. Haha! En väldigt bra reklam när man tänker på den 😂😊 så blir det när båda barnen har svårt att komma till ro och somna om. Jag är glad för att vi valde ett stort täcke till L när vi bäddade rent i sängen senast. Så slapp jag sova utan täcke halva natten 😊
Nu har jag lite svårt att bestämma mig om jag ska sova ikapp lite på dagen eller städa undan lite. Ska ta mig ett litet snack med N och se om vi kan ordna lite vila under förmiddagen... Den värsta tröttheten kommer väl som lägligast när det är dags för nattning. Som att kroppen vant sig vid att inte få sova de kommande åren 😂😂☺️  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar